Helg är faneme det bästa som finns!

Sitter hemma hos Linus just nu och har tagit en paus från folket där nere. Har snott Linus dator eftersom min är hemma och passar på att kolla facebook och lite sådant.
Blir en liten fest här idag igen. Igår hade vi fest här och sen drog vi till Monster och kollade på Mimikry vilket var hur najs som helst. Hamnade längst fram vid scenen med en schysst kille som hjälpte mig stå kvar där och vi stod och hoppade och hade roligt ^^ Tyvärr så slog man i smalbenen mot scenkanten så jag har fina blåmärken där xD

Idag har jag bara tagit det lugnt annars. Har sovit länge, suttit lite vid datorn och så. Sofie kom hit vid 2 tiden och hjälpte P-O att städa litegrann så har vi umgåtts också.
Nu har Elli och Jessica precis köpt pizza och Lotta och Rafael håller på att göra nån couscous-sallad. Själv har jag käkat mackor mestadels.
Lite senare kommer det förbi lite mer folk och vi ska dricka lite vin och öl och ha det trevligt :)
Kommer nog bli lite Mario Kart som vanligt också. Jag och Elli fullständigt krossade Rafael igår ;D

I övrigt har vi roat åt oss detta idag:
http://www.nationell.nu/2010/10/09/akessons-sambo-van-med-daniel-poohl/
https://www.flashback.org/t1320468

Inatt kommer Linus och Johan hem också :)


Kände dessutom att det var dags för en ny bild!
Denna är tagen på midsommar, den 25 eller 26 Juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0