Junkyardisch!

Igår hade jag en riktigt schysst kväll hemma hos Olivia. Var riktigt skönt att komma ut och iväg, och umgås med lite folk liksom. Och speciellt umgås med Olivia och dom, var jäkligt länge sen jag träffade dom nu och de är alltid sköna att hänga med. Träffade många andra trevliga folk på festen som jag inte träffat på ett tag, så det var trevligt också.

Idag så har jag vart lite seg, vaknade alldeles för tidigt imorse av någon anledning och kunde inte somna om. Så min kropp som är van med 12timmars sömn nu är rätt så trött. Är lite smått bakis också, men det är inte så farligt. Känner bara att jag inte har någon lust att ta mig ut idag. Det lockar liksom inte så mycket att krångla med bussar och gå ut i detta jäkla väder liksom. Dessutom har jag inga planer heller visserligen. Nu är ju klockan inte ens 2 så jag ska inte säga nått absolut, finns mycket som kan hinna hända innan dagen är slut. Just nu känner jag bara för att ligga inne i sängen iaf.

Har tillbringat min tid med att spela FrontierVille på facebook, kollat på Monty Python sketcher och kollat runt på snygga kläder på internetbutiker. Jag roade mig med att tänka att jag skulle köpa en hel uppsättning kläder på junkyard.se. Alltså byxor, skor, tröja och allt. Tänkte att jag hade pengar nog till det också. Varför jag började göra så vet jag inte, men det roade mig ett tag iaf ^^

Såhär blev resultatet (klicka på bilderna för att göra dom större:



Tjocktröja: Billabong, 999 kronor
Skor: Converse, 699 kronor
Jeans: Criminal Damage, 399 kr
T-Shirt: Björkvin, 379 kronor

Det enda jag skulle kunna köpa till det priset är byxorna. Skulle aldrig ha råd att köpa en tjocktröja för tusen spänn liksom.. Tjocktröja får kosta högst 350 kronor för mig, jeans högst 600, skor högst 600 och t-shirt 250 kanske. Men för de höga priserna köper jag inte ett par snygga vanliga jeans och ett par ordinarie tygskor direkt, då ska det vara kläder jag verligen verkligen blir förälskade i och som kan hålla ett tag.

Iaf, så hade jag något att göra i typ en halvtimme på junkyard.se, så det var väl fint det iaf ^^
Nu är frågan bara vad jag ska göra resten av dagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0