What i like about a zombie dancing!

Bara 2 avsnitt kvar av What I Like About You nu.. Kommer bli tomt utan det.
Började kolla på säsong 1 typ när det tog slut mellan mig och Linus, alltså lite mer än en vecka sedan. Det är runt 20 avsnitt på varje säsong och det är 4 säsonger. Den här veckan har jag förutom skolan legat hemma och kollat på det, pretty much hela tiden.
Och nu är det snart slut, är på näst sista avsnittet. Dags att bli glad igen kanske då? :P

Fast jag har fortfarande säsong 4 utav Dexter på min dator som jag inte har sett ännu, och det finns massa filmer och tv-serier att streama på nätet.
Får klara mig på det ett tag eftersom nerladdningen är så långsam, så om jag ska ladda ner nån tv-serie är den klar om en vecka eller nått.

Igår så tog jag mig iaf ut och hade det trevligt iaf. Åkte hem till P-O och hängde med han, Rafael, Josefin, Jessica, Christian och Charlie ett tag i finrummet. Vi drack lite öl och vin (och jag drack Coca Cola Vanilla :P) och snackade och hade det trevligt.
Sen så åkte jag in till stan och träffade på bästa Idis och satt på kontoret och drack lite vin och bara snackade med henne. Vilket var precis vad jag behövde kände jag! :)
Jag och Ida hann även med att dra in på Monster en halvtimme typ. Drack en god drink (Zombie tror jag den hette) och dansade på Nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0