Thats what i like about you!

Vaken såhär tidigt på en helgdag, illa illa. Fast jag har ju sovit nästan 12 timmar inatt, vid olika tillfällen.
Somnade tidigt igår, minns inte när men det var nog runt 5-7 på eftermiddagen. Sen var jag vaken ett tag vid 2, sen vaknade jag igen vid 4. Slutligen somnade jag vid 6 och vaknade strax efter 10.

Nu ligger jag och spelar FrontierVille samtidigt som jag smaskar lite chips och kollar på What I Like About You.
Ska inte käka alltför mycket av chipsen bara. Måste ju se till att orka med ordentlig mat också.

Ikväll så får jag se vad som händer. Antingen kör jag ännu en hemmakväll med What I Like About You och tjockar i mig chips och cola. Eller så kanske jag drar till Strömsbro och hänger med P-O och folk.

Nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av What I Like About You och försöka avklara dagens tycka synd om mig själv och att världen är jobbigt och allt annat plajs jag har för mig, så jag slipper det resten av dagen. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0