Ny blogg kanske?

Idag satt jag och kollade runt på olika bloggsidor och funderade på om jag inte skulle starta en ny blogg. En nystart så att säga.
Skulle på ett sätt vara roligt att starta en ny blogg och kunna ha den precis som jag vill. Skulle kännas roligare att skriva i den då på ett sätt och jag skulle komma igång att blogga lite mer vilket jag verkligen tycker om.
Och dessutom skulle jag vilja ha en schysstare design och en sida mer anpassad efter hur jag vill ha den.

Fast samtidigt så vet jag inte om jag vill göra det. Blogg.se funkar bra för mig hittills och jag har ändå skrivit här i mer än 2 år nu. Då känns det dumt att avsluta det liksom. Jag har aldrig varit en sådan som bytt bloggsida hit och dit som många andra. Jag har alltid varit nöjd med blogg.se och har inte känt att jag behöver ha ett "bättre bloggnamn", att jag ska börja skriva om bättre saker eller att jag ska dölja mitt förflutna.

Eftersom jag inte skriver efter något tema och aldrig har gjort det så känns det konstigt att jag skulle börja med det. Nu när jag tänker efter kan jag inte komma på hur jag skulle ha en ny blogg om jag startade den ens..

Nä, det funkar finfint för mig här på altgirl.blogg.se, jag trivs med namnet och jag trivs med den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0