Jag klarar mig iaf



Detär inte så lätt att låtsats att allting är bra när det inte är det liksom.
Jag vet hur allting är nu. Vi har pratat, kommit relativt överrens och har inte skilts som ovänner.
Men det betyder ju inte att allting är bra, att jag mår bra.
Även om jag vet hur allting är nu, så hur är det sen?
Jag kommer att gå hemma i 2 veckor och inte veta ett skit.
Det är fan skit.
Det är kanske mindre skit nu när jag vet saker än när jag inte visste någonting.
Men det är fan skit.
Eller så är det mer skit, när jag vet och inte är säker på om jag vill veta.
Det är skit alltså.

Men nu låtsats jag att allting är bra.
Jag har fortfarande cola och några avsnitt bra tv-serier kvar. Så jag klarar mig.
Så hur negativt det här inlägget än är, om det nu är det, så klarar jag mig iaf.
Det är väl det viktiga.

Fast visst fan är vi snygga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0