För skakad för att våga sova..

Jag somnade och sov i 20 minuter. Och drömde den värsta dröm jag någonsin vart med om.
Jag vaknade fan och var så jävla rädd. Jag visste inte om jag vaknat på riktigt eller om det var ännu en del av drömmen liksom.

Hela drömmen gick ut på att jag sov, och visste att jag sov. Men jag kunde inte vakna. Så helt plötsligt trodde jag att jag var vaken bara för att inse att jag inte var det, och helt plötsligt vaknade jag upp igen och sen hände något som gjorde att jag insåg att jag hade inte vaknat denna gång heller. Jag var fast mellan dröm och verklighet, och kunde inte ta mig ut.

Fyfan. Det är så jävla svårt att förklara hur det var, det går liksom inte. Vaknade för 10 minuter sen och är fortfarande helt skakig. Kommer ju inte att våga somna om i första taget..

Det är nu jag saknar Linus som mest nästan. Jag vill inte sova ensam och drömma mardrömmar. Jag vill kura ihop mig intill honom och inse att allting är bra..

Fan, nu går jag ut och röker och dricker lite cola. Sen blir det några komedi tv-serier tills jag lugnat ner mig nog för att kanske våga somna igen. FML just nu liksom..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såna där drömmar har jag oxå.

Speciellt inatt. Har inte vågat somna.

Blev ca 3 timmar sammanlagt och det nu på morgonen.

Otäckt som tusan!

Kraaaaaaaaaaaaam. Love You.

2010-11-20 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0