Dags för ny header kanske?

Kom förresten på att jag borde byta header..
Fast jag har inget photoshop just nu så det kan bli lite svårt. Gah, irriterande!
Jag går ju inte mediaprogrammet längre t.ex och bilden är ganska gammal..
Får ta och pyssla lite med det där nån dag.

I torsdags var det som sagt 4a månader med underbaraste Linus :) <3



Häromdagen gav han mig massa fina hårvårdsprodukter för han tyckte jag skulle ta hand om mitt hår bättre :)
Det var ett riktigt bra märke, ett sådant som frisörer använder. Både shampoo, balsam och hårinpackning.
Sådant där som jag aldrig skulle ha råd med själv så jag blev hur glad som helst! :)
Underbaraste Linus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0