Badrummen först, sen kan vi ta resten!

Blev ingen skola idag. Istället så passade jag på att sova ut en stund längre, till klockan 10 iaf. Har vänt på dygnet nu på senaste tiden, till det normala. Förut om jag var ledig så vaknade jag absolut inte före klockan 12 och på vardagar så sov jag kanske 6 timmar per natt som mest. Antar att det är en positiv sak att jag vänt på dygnet :P Även om jag saknar nätterna litegrann ^^ Fast nu på vintern är det ju mörkt redan vid 4 iaf, så jag klarar väl mig.

Efter att jag slappat en stund i sängen och kollat på American Funniest Homevideos och spelat lite facebookspel så tog jag bussen in till stan och mötte upp med Mamma och Karin som hade vart till biståndsgruppen och Owe Janssons. Vi käkade lunch på IKEA, vilket även blev frukost för mig. Jag åt köttbullsmeny som vanligt medans mamma och Karin åt lax tror jag det var. Efter det så kollade vi runt på köpis en snabbis och jag passade på att tanka på mobilen och köpa cigg nu då jag har pengar.
Är så grymt skönt att äntligen kunna höra av mig till folk! Har 5000 gratis sms nu i 30 dagar, så jag borde inte ha något problem innan dess med att höra av mig till nån :P

Nu tänkte jag spela lite mer The Sims 3 kanske. Igår så började jag att bygga ett hus till min nya familj. 3 stycken bröder som ska bo i samma hus och de har helt olika egenskaper såklart. En kommer vara kriminell och musikalisk, typisk punkarsvin typ :P En annan är osäker och emo, medans den tredje är ordentlig och affärsmässig på alla sätt och vis ^^ Tidigare har jag en vanligt familj, en mamma med författardrömmar och en pappa med affärsdrömmar. De har nyss fått en dotter.
Vet inte riktigt vad det är med mig egentligen när jag bygger hus. Det första jag gör efter att ha byggt väggarna klart och valt tapeter och golv är att börja inreda badrummen. Jag börjar ALLTID med att inreda badrummen och spenderar nog nästan mest tid med att göra dom snygga xD
Men man ska ju kunna njuta av ett fint rum när man gör sina behov!

Fast innan jag börjar med det ska jag gå ner och umgås en stund med mamma, Karin, min lillebror och hans kompis som sitter och fikar. Ska dricka lite cola :P
Sen kommer Linus hit senare idag också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0