Skön dag till slut

I och med kristendomsprovet har jag idag säkrat ett VG i religion. Det är lite surt att jag vet att jag kunde ha fått ett MVG om jag inte hade latat mig, men så gör jag ju alltid. Och det är inte så att ett jag behöver ett MVG heller, så det är lugnt egentligen. Surt ändå, men jag tänker inte klaga. Istället tänker jag vara skitnöjd över mitt VG!
Jag har dessutom säkrat ett MVG i samhällskunskap också, och där är det viktigare för mig! För religion må vara ett roligt ämne, men inget jag bryr mig om. Samhällskunskap är ett av mina bästa och roligaste ämnen, så det är sjukt najs att jag fick MVG!

Det gick ganska bra med pluggandet idag. Eftersom jag slutade tidigt så hann jag med det mesta jag skulle göra innan Ung Vänster mötet.
Så först hade vi styrelsemöte klockan 4 och sen klockan halv 6 hade vi ett öppet möte med några nya intresserade medlemmar.
Efter det så drog jag och Andreas ner på stan och käkade på Subway innan vi tog bussen hem. Jag åt en veggie delight (dvs bara ost) med sallad, gurka, tomat, paprika och röd lök. Andreas käkade en macka helt utan sallad (förutom gurka :P) och med kalkonbröst, skinka och bacon ^^
Skönt att vi är olika på nån punkt iaf xD

Imorgon är det debatt på Vasa och sen fotbollsträning. Första fotbollsmatchen på måndag som sagt, så vi måste träna på ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0