Jag är ett rikigt fotbollsproffs

Idag hade vi fotbollsträning med Ung Vänster. Det gick väl bra måste jag säga, även om min kondition suger.

Först så var vi ner på stan och gjorde enkäter jag, Helena och Linnea.
Vi slutade redan vid 9.30 och sen satt vi och chillade ett tag i solen medans vi väntade på att Helena skulle sluta också. Sen gick vi och käkade innan vi drog ner på stan.
Enkäterna gick riktigt bra. Det var bra väder och vi var väldigt på allihopa.

Efter vi gjort det så drog jag hem till Pontus och satt på hans baksida och chillade i solen.
Efter ett tag satt jag i upprullade jeans och bara BH, var så sjukt varmt och najs :D
Vi rökte vattenpipa, snackade och lyssnade på musik.

Sen efter att vi käkat så kom Rafael och sen gick vi till centrum och mötte Elon och Manne.
Vi körde lite 2 + 2 med en målvakt och sen lite passningsövningar.
Efter en timme så var man ganska så slut, men det kändes riktigt skönt efteråt.
Fast självklart lyckades jag sträcka en muskel litegrann haha :P Får se om det gått över till imon eller om det istället kommer göra ännu ondare :P

Efter fotbollsträningen så var vi hemma hos Manne och chillade ett tag också. Riktigt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0