Värdelös dag!

Idag är det en sån där helt värdelös dag verkligen.
Vädret är skitkasst, jag har hosta och skolan är helt onödig.

Vår dag idag går ut på att vi ska jobba inom temat "mobbning".
Det innebar att vi började morgonen med att diskutera frågor som "Jag har tillåtit min son att skaffa ett konto på facebook trots att han är under 13 år. Men om han lovar att vara vän med mig så jag ser vad han gör. Gör jag rätt?".
Alla frågor handlar om barn i mellanstadieåldern, så det känns ju jättevärt för oss som är myndiga att hålla på och jobba med..
Känns som att lärarna verkligen har planerat bra..

Så jag har tillbringat dagen med att sitta och blänga och lyssna på min ipod.
Eller sitta vid datorn och blänga och lyssna på I turn the camera on med Spoon och Prosessen med Kaizers Orchestra.

Värdelöst!

Kommentarer
Postat av: niclas

RE Kommentar på http://niclasjonasson.blogg.se:



Hejsan "Yozzan"!

Tack så jättemycket för komplimangen!



Jag förstår att det är svårt att sätta ord på, jag var själv förstummad långa stunder när jag skrev det. Fick dubbelkolla uppgifter så att jag var 100% på att det stämde, för det känns så osannolikt.



Jag är faktiskt en arbetslös 19-åring som gick Handel fram tills juni förra året. Men tack så jättemycket! Det värmer!

2010-03-26 @ 12:35:02
URL: http://niclasjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0