uvgavle.wordpress.com!

Finns väl inget bättre att vakna upp sådär lagom jävla trött som alla andra vardagar, ta sig in till skolan och sedan upptäcka att man är en timme tidig..
Jo.. Jag kan nog komma på ganska många saker som är bättre..

Nu sitter jag och jobbar lite grann på mitt PA samt sitter och bläddrar runt i internetvärlden för att se vad som hänt sedan sist.

Har uppdaterat Ung Vänsters blogg litegrann nu, och där kan ni fortsätta hålla koll för updates kommer det bli!
http://uvgavle.wordpress.com/ är adressen!


Igår var jag hem till Björn efter skolan, där även en Pontus var. Vi drog sedan till Ica Fjällbacken för att hämta ut Björns nya hårddisk, och på vägen hämtade vi upp en Manne Ombudsman som satt på lokalen och jobbade och var duktig.
Sen så åkte Pontus hem och Manne fortsatte med sitt jobb. Jag följde med Björn hem där han satt och håll på med datorn medans jag sov och dregglade på hans kudde.
Sen åkte jag hem och spelade Wii Sports Resort som jag snott av Björn, och sen blev det lite dator innan jag däckade av trötthet i min säng.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vill tipsa dig om att jag har en tävling nu på bloggen där man kan vinna änglar :-)

2010-03-11 @ 07:42:05
URL: http://www.karinsanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0