Lite mera té kanske?

Än en gång har jag åkt in till skolan endast för att få veta att vi inte har någon lektion.
Men istället gick jag till lärarrummet och pratade med Göran om PA litegrann, och sen gick jag och jobbade med det.
Fick té av Göran också, så då klarade jag mig en stund till utan att behöva klaga ;)

Sen har jag suttit och lyssnat på bland annat Hans Zimmer och Jacks Mannequinn och jobbat inne på Prima med resten av gänget.

Nu ska jag och Helena snart ut och göra enkäter till arbetarbladet.
Lite extra pengar är aldrig fel ;)

Sen får jag se vad som händer senare idag.
Kanske drar till lokalen och petar på Manne lite och hänger med till Sandviken på deras Ung Vänster möte.
Eller så drar jag hem till Björn eller hem och spelar tv-spel. Nått går säkert att hitta på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0