Borlänges Högskola

Idag har vi varit till Borlänge med Grafklassen.
Vi besökte deras högskola och utbildningarna inom grafisk design.
Det blev bara 5 stycken + en lärare som åkte, så det blev en lugn och trevlig dag.
Vi käkade massa mackor, åt godis, drack te.. Och ja, vi gjorde saker också.
Som lyssnade på föreläsningar och fotade påskbilder ^^

Nu sitter jag hemma och är ganska så trött.
Ska ta och gå ner och göra nudlar eller något att äta och sen ska jag gå och lägga mig.
Har tillbringat nästan 2 timmar med att spela Wii med min mamma och lillebror i eftermiddags.

I lördags så blev det utgång med Manne och Elon. Lite senare kom Cissi + fler roliga folk förbi också.
Söndag blev en vilodag. Firade min mamma som fyllde år samt låg och läste och såg på tv.

I måndags var det först skola sen Ung Vänster möte som vanligt.
Jag passade på att jaga Manne ett par varv runt lokalen och Jonas var där också.

Nu ska jag bara uppdatera Ung Vänster bloggen så ska jag i säng sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0