Tråkigt väder idag..

Idag har det ju inte varit det roligaste vädret kanske, så jag har legat inne nästan hela dagen.
Kom hem vid 9tiden efter att ha sovit hos Linus. Efter att ha kollat datorn och sett lite på kassa tvprogram så bestämde jag mig för att somna om, vilket jag gjorde. Nästa gång jag vaknade var klockan runt 1-2 kanske, och det regnade och var tråkigt ute.
Sen dess har jag bara surfat runt på datorn och sett på tv-serier nästintill. Har käkat 2 gånger också, duschat och spelat Wii med min lillebror en liten stund.

Nu så sitter jag och gör mig i ordning (dvs typ borstar håret å ser lite mer på tv :P) och ska strax dra iväg på Sleep Over hos Annis :)

Veckan har vart trevlig som vanligt.
Linus har flyttat in hos P-O nu så jag har sovit där varenda natt :) Det är fortfarande flyttkartonger och grejer överallt, men de står iaf där även om de står på fel ställen ^^

I helgen blir det att vara med Linus, som fyller 25 på söndag också. Och på måndag drar jag till Furusjön på sommarläger med Ung Vänster fram till fredag :D
Sen drar jag förhoppningsvis till Norrköping mellan lördag och söndag, men det får vi ännu se. Hoppas på det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0