Nu uppdaterar jag den här igen..

Idag var det meningen att vi skulle ha lite kurser och så på lokalen. Men det blev lite brist på folk och annat så det blev inte av. Det tyckte jag att jag skulle vetat tidigare så jag hade kunnat ligga kvar med Linus och gosa. Istället klev jag upp klockan 10 och promenerade från Sörby till lokalen, vilket jag tyckte var sjukt långt.
Sen så har vi som är här bara chillat på lokalen. Nyss la jag mig och sov på soffan ett tag. Men jag fick bara en sådär 20 minuters sömn eller så, sen hittade Rafael på megafonen -.-
Mina vänner är så snälla så.. :P

Igår spenderade jag min kväll hemma hos P-O i strömsbro. Det var jag, P-O, Manne, Lotta och Hannah. Vi grillade bläckfisk och hade det chill och drack öl i hans trädgård.
Ölen var god, men inte bläckfisken. Men nu har jag prövat iaf, och det är jag stolt över ^^

Idag blir det väl att dra hem till Linus igen eller så. Ska väl ut till P-O och hämta min väska jag glömde där igår bara.
Nu vill jag sova mer på soffan.. Men så fort jag lämnade den så ockuperade Manne och Pontus den..

Övrigt som har hänt sen senast jag uppdaterade är väl inte allt för mycket.
Jag har varit med Linus hela veckan nästintill. Och vart hos P-O.
Samt hängt med Ida och Manne en hel del.
Jag lever livet helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0