Just ja, jag har en blogg också, så var det.

Det känns som om mitt liv bara går framåt just nu.
Jag har alltid saker att göra, folk att träffa och lycka att känna. Så jag hinner inte med det här med bloggandet riktigt.

Idag har jag spenderat dagen hemma hos Linus. Vi vaknade på campingen vid 8 och då packade vi ihop tältet och grejerna och gick sedan till Ica där han hade bilen och så åkte vi hem till honom. Så hela dagen idag har vi spenderat med att halvsova och bara ta det lugnt. Legat i sängen och soffan och snackat mest. Ett tag orkade vi oss hela den långa vägen bort till Hemköp också (under 100 meter?) där vi köpte chips och läsk som vi gottade oss med.

Annars har jag spenderat hela min helg vid Gasklockorna och Getaway Rockfestival! Har sett massa coola band och haft det trevligt. Det var en ganska lugn och skön festival med inte allt för mycket folk. Jag har nog mestadels bara suttit i ett öltält varifrån man såg scenerna asbra och tagit det lugnt. Jag tror jag börjar bli för gammal för det där med att stå och hoppa vid scenen ^^

Jag har även hunnit med att vara på Peace and Love som var helt fantastiskt bra!
Och sen har jag bara haft ett trevligt sommarlov som jag har spenderat med mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: jocke

Vill du vara med i veckans blogg?

Kan garantera fler besökare om du blir veckans blogg.

Tryck på länken under för att läsa mer om det.

http://snoocxz.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2.html

2010-07-14 @ 23:22:19
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0