Vi börjar med ett citat av Puh

"Om man inte vet vart man ska är det ingen idé att skynda sig. Man vet ju ändå inte när man är framme."
- Nalle Puh

Klockan är nu snart 2, och jag ska ta och gå ner och lägga mig snart.
Sitter och kollar på Prinsessan Mononoke och även One Tree Hill, hur det nu går ihop ;P

Har nyss varit ut på en promenad för mig själv.
Önskar att Kajsa bodde kvar i Forsbacka så man hade nån att promenera med.
Det är faktiskt hur trevligt som helst att bara promenera runt sent en kväll med någon och prata.
Det är hur tomt och tyst som helst runt omkring en, och allting är så mycket finare i mörkret.
Jag passade på att ta lite foton iaf, även om alla sög som vanligt ^^

Imon ska jag på fest tillsammans med Kajsa och Matte, och det kan ju inte annat än bli kul.
Jag träffar Kajsa alldeles för sällan nu för tiden, och Matte är alltid rolig att hänga med.

Så även om jag har haft det lite småtråkigt idag så verkar det bli en rolig helg ändå.
Och det är skönt att få sig en paus från skolan ett tag, man behöver det känner jag.
Sista terminen nu, man får kämpa så gott man kan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0