Sista sjukdagen, man tackar!

Idag har jag vart hemma från skolan ännu en dag på grund av sjukdom.
Men jag känner mig bättre, så imorgon blir det iaf skola.

Idag så sov jag till 1, och efter det så sov jag i perioder genom att snooza fram till klockan 2 någongång.
Sen gick jag upp och byggde lite pärlplattor med min lillebror.
Sen blev det lite toast, och sen gick jag och la mig igen och slötittade på One Tree Hill.

Efter det så gick jag upp och tvättade bort all sjukdom.
Tog en lång och ordentlig dusch, och sen fixade jag till mig på alla sätt och vis.
Nu känner jag mig genast gladare och fräschare!

Tog även en promenad till konsum för att köpa lite läsk.
Kände att jag var tvungen att gå ut och få lite luft. Känner inte för att sitta hemma och inne en hel dag helt enkelt.

Nu ska jag tillbringa kvällen framför datorn hade jag tänkt.
Kolla facebook, chatta med folk och såklart spela lite Battlefield Heroes :)

Jag :D
Lyckades återuppväcka min digitalkamera från de döda också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0