Nu ska jag ut på äventyr!

Sitter hemma och partypeppar för mig själv med lite skön musik.
Bland annat så kör jag playlisten jag länkade för nått inlägg sedan och så kör jag lite MGMT också.

Springer upp och ner för trappen, mellan datorn och den sköna musiken och nere för att typ borsta tänderna och håret.
Jag är glad och pepp på kvällen, och livet känns så där underbart rätt juts nu.
Fast när jag kommer ut och väntar på bussen och allt sånt där tjafs kommer humöret att dras ner litegrann, jag hatar verkligen vintern..
Men, det löser sig till slut det med. Väl hemma hos Hannah tillsammans med Kajsa, Matte och de sköna Skutskärssnubbarna så kommer det bli hur najs som helst :D

Livet kan vara helt underbart ibland ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0