Helgen i korthet

Helgen har varit mycket trevlig som vanligt.
Även om det enda jag kunnat tänka på är att det är skola igen imorgon -.-

Torsdagen spenderade jag hemma hos Björn som vanligt.
Vi var duktiga och somnade inte fören hans mamma hade klivit upp till jobbet ^^

Fredagen spenderad jag också med Björn.
Vi var till stan en snabbis där jag köpte två boosterpacks och Björn tappade 500 kr ^^
Sen så kom Cissi och vi spelade ett par omgångar Magic.
Gick faktiskt väldigt bra för mig, jag börjar gilla Björns svarta Garruk-lek :)

Lördagen så vaknade jag upp hemma hos Björn igen.
Björn drog till stan och jag försökte sova ytterligare, men alla skulle smsa och hålla på och väcka en hela tiden så jag fick vakna till slut jag med.
Sen så började Björn installera Windows 7 och jag åkte hem.

Sen drog jag till Sandviken där vi firade Jimmie som fyllde 18 år :)
Vi var över 30 personer och det var mycket trevligt med helt duglig mat.
Sen blev det in till stan och ut på krogen. Träffade en Kim, och lite senare även en Jere och en Jonas.
Sen så drog jag hem till Oggy och sov där.

Söndagen spenderade jag först med Oggy.
Visade honom lite trailers till Painkiller och försökte förklara hur underbart det var för honom.
Vi drog även till Konsum och köpte lite blåbärssoppa, juice, ubuntu-cola och godis.

Sen drog jag hem till Björn där det blev lite datorsittande, Magicspelande och Wiispelande.
Nu sitter jag hemma och funderar på om det är ens värt att försöka sova eller om man bara ska dygna..

Nu har Battlefield Heroes laddat klart iaf, så det blir en testkörning av det först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0