And its time for the weekend

Sitter hemma och funderar vad helgens planer ska bli.
Känner att jag verkligen börjar tröttna på vintern och all deprission den för med sig.
Jag vet inte om jag egentligen är gladare på sommaren, men jag inbillar mig iaf det.
Och det är ju alltid nått.

Sitter och käkar upp det sista utav godiset jag köpte när jag var på stan igår.
Köpte även två stycken shotsglas med grisar på.
Jag har verkligen en förkärlek till grisar, och var bara tvungen att köpa dom.
Om jag kommer shotta så mycket i dom är inte så troligt kanske, men fina var dom ^^

Nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify, och jag har verkligen blivit kär i den här playlisten av nån anledning.
Det är en skön blandning av musik helt enkelt, allt inom kategorin "Indiepop".
Indiepop Bazookas Julkort 2009

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Tack så jättemycket! =D Jag blir glad!

2010-01-22 @ 22:21:37
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0