Grattis Henke <3

Sitter i skolan och har en sån där sjukt lång lunch (10.30 - 12.35).
Jag sitter och läser igenom papperen jag skrev ut på Samhällskunskapen och lyssar på Kent medans Jacob sitter och spelar The Impossible Quiz. Med hjälp från mig såklart, för jag minns fan nästan alla frågor trots det var flera månader sen jag senast spelade det :P

Igår var jag på stan efter skolan med Pontus och Björn. Jag och Pontus gick och kollade på skor och kände att vi skulle velat ha massa pengar och köpt massa skor. Och att de skorna vi ville ha skulle vara i rätt storlek också :P
Sen så drog Pontus hem till Ida och jag och Björn drog hem till honom.
Där så spelade vi massa Wii. Björns dator var trasig, så det blev faktiskt ett umgänge där vi gjorde någonting för en gångs skull :P

Idag så ska jag först hem till Henke och fira att han fyller år :D
Sen så blir det nog GARK-möte och efter det så om jag fortfarande orkar blir det bio :P

Låter enligt mig som en mycket bra plan av dagen ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0