En glad dag

Idag är en sådan där mycket bra dag.
Den är så bra att jag struntar i att vara bitter, även om det är min och Pontus grej nu för tiden.
Jag var hemma och var sjuk hela dagen igår, och saker kunde vara bättre. Meeeen, dagen är bra nog ändå!

Jag har slutat för dagen tack vara snäll lärare, och nästa onsdag så börjar jag klockan halv 1 tack vare ännu en snäll lärare! Underbart!

Sen ska jag och kolla på ett Wii vilken dag som helst nu som jag kanske ska köpa.
Wii Sports, Wii Sports Resor, Call of Duty; World at War ingår, och kontrollerna såklart.
2000 kr, och det är köpt strax före jul. Nypris för endast Wii + Wii Sports är 2200 ungefär, så det är ett bra pris.

Nu sitter jag och dricker Red Bull med Helena i Prima. Hon sammanställer vår KeyNote (som Powerpoint fast på Mac) om Arbetslösheten i EU och så lyssnar vi på Jacks Mannequinn.
Snart så ska vi gå och äta, och efter det får jag se vad dagen har att erbjuda.
Kanske blir jag bitter igen ikväll, men det är problemet då. Just nu är jag glad, och det är det viktiga!

Jag måste även säga att jag har underbaraste vännerna man kan ha!
Jag har insett hur glad man kan vara över vänner. Hur mycket de hjälper en att slippa den där bitterheten, och hur underbara de kan vara. På alla sätt och vis!
Björn och Pontus, världens bästa grabbar! Och Ung Vänster ger mig tro på livet igen! :)
Sen har jag ju så många fler underbara vänner omkring mig också såklart, alla kan inte nämnas vid namn bara.

Oj vad detta inlägg inte känns som jag. Jag är van vid att vara bitter och grinig när jag skriver saker, och jag har en negativ attityd i vanliga fall också :P
Men ibland kan även jag vara positiv, och tur är väl det! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0