En glad dag ännu en gång

Nyss hemkommen ifrån Björn.
Har bestämt mig för att kolla på två avnsitt av Weeds innan det är dags för mig att krypa ner i säng och sova.

Dagen idag har vart riktigt trevlig.
skoldagen var kort och helt duglig.
Inget jobbigt arbete, utan mycket surfande vid datorerna och även lite tédrickande.
De obligatoriska kramarna till Lego har jag också hunnit med ^^,

Sen drog jag hem till Björn vid halv 1 tiden där även Pontus var.
Där blev det det obligatoriska spelandet av Super Smash Brawl, och jag förlorade som vanligt, alla gångerna.
Sen drog Pontus iväg till arkivet för att plugga lite mera, och jag stannade kvar hos Björn och kollade när han spelade spel på datorn.
Sen kom Pontus tillbaka och då drog vi ner till Ung Vänster lokalen och kollade in materialet vi hade fått.
Jag passade även på att käka falafel som jag köpt på pizzerian vid Brynäs skolan.

Sen så följde vi Pontus till stan, och efter det blev det hem till Björn igen för ännu mer datorsittande.


Björn, jag och Pontus på Cissis fest i lördags.
Jag älskar verkligen de grabbarna, de är hur söta och underbara som helst.
Världens bästa vänner! :D

Har ett nyt Wii på G förresten. Samma pris, samma innehåll bara bättre spel :)
Man får väl hoppas på det bästa helt enkelt.

Just nu, är jag inte bitter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0