Bitter!

Jag sa ju att jag skulle bli bitter igen nu ikväll!

Wii:et som jag pratade om bestämde sig ägaren för att sälja till någon annan, trots ett överenskommet pris.. Men aja, det är väl vad man kan vänta sig när man köper på blocket.
Jag har iaf budat 2000 kr på ett annat Wii, och frågat om snabbt köp (så hinner ingen annan buda över mig ;D).
Går inte det för sig så får jag helt enkelt köpa ett nytt. Blir lite dyrare, men då får jag ett iaf.
Får jag inget svar innan skolans slut imon så drar jag te Köpis och kollar vad de kostar där. Annars har jag alltid internet med dess butiker.

Sen så har jag väl egentligen inget mer att vara bitter för, men det är så enkelt att helt enkelt vara bitter..
Det går inge bra med grafläxan, för jag är värdelös på att rita! Jag vill inte rita för hand! Ska jag rita, gör jag det i Illustrator.
Dumma lärare med dumma förslag om att komma bort från dumma datorn!

Efter skolan drog jag hem till Björn, och det var iaf trevligt.
Även om han också är dum.
Säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0