Ung vänster möte och veckokurs.

Idag har jag vart ledig som alla andra måndagar, så jag har som vanligt tagit det ganska lugnt. Vaknade vid 1 tiden men låg kvar och drog mig till efter klockan 2. Sen så blev det att käka lite ostmackor och spela Final Fantasy i ett par timmar.

Efter det drog jag in till stan och Ung Vänster möte, vilket var trevligt. Björn, Pontus, Rafael, Carro och Alice var där. Vi käkade pommfritt, spelade DS och flummade. Vi hann även med att ha möte såklart. Nu är det bestämt att jag ska följa med på veckokursen nästa år igen, 3-6 januari är det vi drar. Kommer nog att bli trevligt precis som sist. Borde bara försöka få tag på en luftmadrass eller nått om nån har, jag hatar att sova på liggunderlag bara. Min rygg tycker inte om det.


Bild på mig, Ida och Andreas ifrån årets veckokurs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0