Kort sammanfattning av 2010!

Roligast:
Svårt att säga en enskild händelse som var roligast faktiskt, har haft många roliga stunder. Istället så säger jag att hela sommaren har vart roligast i år. Jag blev tillsammans med Linus, hängde massa hos P-O i hans trädgård, var på Peace and Love och Getaway och massa annat som kanske inte var så speciellt men däremot roligt.

Pinsamast:
Jag vet inte riktigt, jag tycker inte saker och ting är så pinsamma faktiskt. Saker jag själv gör, om de vore pinsamma så borde jag ju ångra dom, och jag ångrar aldrig saker. Så det funkar ju inte. Jag vet faktiskt inte riktigt vad som har varit pinsamast, så så får det bli.

Läskigast:
Jag vet inte det heller riktigt. Läskigt låter ju liksom väldigt.. läskigt. Jag tror inget sådant har hänt riktigt. Jag tror inte jag direkt har varit rädd eller så. Fan, dålig jävla lista det här..

Tråkigast:
Vintern. Har legat inne en väldans massa del den här vintern. Dels för jag har varit deprimerad och inte orkat mig ut riktigt, och sen för andra anledningar. Det har iaf vart ganska så tråkigt, jag har bara längtat tillbaka till sommaren.

Bästa låten:
Svårt att säga faktiskt. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag lyssnade på i sommar ens :P Men tack vare Björn i våras så har "Always" fastnat på min hjärna, fast den inte ens är särskilt bra.

Bästa nya kontakter:
Den absolut bästa nya kontakten jag har fått i år är ju Linus såklart. Träffade på honom i maj och fattade tycke för honom redan från början. I juli blev vi tillsammans och sen dess har vi hängt ihop. Vi har haft våra problem, men även många bra stunder. Jag älskar verkligen honom, för han får mig att må så bra. Jag älskar hur han tittar på mig och verkligen visar med sina ögon hur mycket han tycker om mig. Jag älskar hur han skrattar och hur han ler. Vi har roligt tillsammans och jag trivs med honom. Jag är dålig på att förklara min kärlek så här, tycker bara det låter bögigt, men iaf så är han just nu min allra bästa vän och jag är väldigt glad att jag har träffat honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0