Kort inlägg så här på natten

Usch vad kallt det är nu! Blir ett kort inlägg innan jag hoppar ur kläderna och ner under täcket och värmer mig!
Har vart med Linus sedan igår. Vi har hunnit med att se Harry Potter 4+5, eftersom vi laddar upp med alla tidigare filmer innan vi ska se 7an. Linus har ju bara sett till 4an tidigare, så det kändes som det var en smart idé att kolla igenom de tidigare filmerna, speciellt eftersom han inte läst böckerna heller. Kan vara svårt att hänga med på 7de filmen annars.

Annars så har vi kollat på en film på tv idag, suttit och chillat i finrummet med Johan å Charlie och vart och handlat. På vägen hem till Linus så var vi förbi Willys då, för jag ville handla lite billiga chips och energidrycker. Passade även på att köpa lite varma koppen soppa, fast ifrån Knorr. Var nå Curry kyckling smak, något jag inte testat förut. Linus köpte lite nya blommor, lite mat och Snickersglass som han sedan bjöd på. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0