Borde kanske sluta deppa?

Idag har det blivit ännu en seg dag som jag har spenderat hemma. Har inte haft någon lust att lämna sängen eller mörkret på mitt rum helt enkelt. Jag skulle kunna dra in till stan, hänga med kompisar och sånt, men jag känner att jag inte har någon lust eller ork direkt. Det enda jag vill just nu är allting ska kännas bra igen.

Det blev ingen skola idag,
så jag har kunnat ligga kvar i sängen hela dagen. Igår natt när jag försökte sova så vandrade mina tankar bara iväg och jag orkade inte deppa ihop. Så jag spenderade natten med att se på film och sen diskutera den på IMDB samt läsa andra diskussioner.

Fast jag har faktiskt vart ut ur mitt rum
ett tag. Jag gjorde nudlar vid 3-4 tiden (som jag sen åt på mitt rum) och sen har jag vart ut och rökt nån gång. Vid halv 7 gick jag iväg till konsum för att köpa cola och mer cigg så jag klarar mig resten av kvällen också. Imon är det skola igen.

Hoppas att det händer någonting trevligt eller roligt till helgen. Har dock inga pengar så får se hur det blir med det, allt roligt kostar ju pengar känns det som.. Just nu önskar jag att det kanske är nån skön fest nånstans med härliga människor eller att jag kan få tillbringa en hel bra dag och få sova med L. Men hur det blir med sånt verkar man ju aldrig veta heller..


Bild ifrån idag. Dålig mobilkamera så jag fotar på toan där det är bra ljus xD
Snodde brorsans mössa och började klä på mig för att dra till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0