Hem här och hem där

Just nu känner jag hur skit det är att bo i Forsbacka nu för tiden..
Eftersom jag lämnade alla skolgrejerna här hemma i fredags efter skolan var jag tvungen att åka hem hit för att kunna skriva klart min dikt som skulle vara inskickad klockan 4 idag.
För det första gick det inte särskilt bra eftersom jag suger på att skriva dikter. Och dessutom så var min lillebror på skitdrygt humör. Lekte med grejer så det lät skitmycket, såg på tv på hög volym och klagade över att jag hade internet. Men men, det blev något att skicka iväg iaf.
Jag var klar redan vid 2tiden och drog då ner för att käka någonting och sen la jag mig på mitt rum och såg på tv och film.
Sen kände jag att det fick räcka med att vara i Forsbacka, så jag tänkte dra till stan istället. Men sen gick jag på toa och bytte kläder och insåg att bussen gick om 2 minuter och jag aldrig skulle hinna.
Så istället blev det till att vänta 90 minuter tills nästa buss går.
Så nu sitter jag och kollar på lite ytterligare tv-serier och surfar runt på datorn ett tag i väntan på att klockan ska bli 17.30. Jag hatar bussarna till och från Forsbacka nu för tiden!
Nu längtar jag hem till Strömsbro och Linus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0