Helgens bravader

I torsdags så påminde Pontus mig om att det här faktiskt är mitt sista lov.
För sen så får jag ju inte sommarlov, jag tar ju studenten. Känns ganska konstigt att tänka på ^^

Har än en gång haft en helt underbar helg.
Jag har verkligen hur bra vänner som helst har jag kommit på ^^
Det är ju dom jag har att tacka för att helgen har vart så trevligt som den vart :)

I torsdags så drog vi hem till Linnea efter skolan. Firade att hon hade fyllt år genom att äta lite cheezecake och bara allmänt umgås. Sen så drog jag hem och spelade lite tv-spel med min mamma och lillebror för att sedan dra in till staden igen. Denna gång hem till Cissi tillsammans med Pontus, Saga och Anna. Där förfestade vi litegrann med att äta popcorn, dricka diverse alkohol och spela Familje Geni.
Sen mötte vi upp med Björn och Elon på stan och drog till Rockbaren där vi träffade på Nilima, Tobbe, Linnea, Emil plus fler personer.
Det var sjukt bra musik hela kvällen och en fett värd kväll verkligen! Avslutades med att käka pommfritt på Max, vilket oxå var fett värt!

I fredags så drog jag hem till Linnea på kvällen. Där var det fest och glada människor och vi hade det roligt med Rock Band och bra musik. Jag och Cissi tog en promenad till stan för att åka hem redan vid 12tiden visserligen, men vi hann med att ha väldigt roligt innan dess iaf!

I lördags så drog jag in till stan och hem till Saga tillsammans med Elon. Där invigde vi min vattenpipa för i år och kollade på Harry Potter. Sen drog jag och Elon till Rockbaren där vi mötte upp med Idis. Sen drog vi vidare till Monster dit även Emil kom och så kollade vi på Red Hot Chili Covers, vilka var sjukt bra! Sen avslutade vi kvällen på Rockbaren innan vi tog varsinna bussar hem.

I söndags så tog jag halv 10 bussen in till stan där jag mötte upp Elon och sen drog vi hem till Jonn för att ha filmkväll/natt med han och Schröder. Vi hann med att se Hero, Flying Dagger och en till film jag inte kan minnas vad den hette. Vi hann även med att bränna popcornen, snacka massa strunt och sova en stund i en enda stor hög i Jonns säng innan jag och Elon tog bussen hem 20 över 7 på morgonen.

I dag så kom jag hem klockan 8 och la mig och kollade på Scooby Doo plus nån dålig film på tv innan jag till slut somnade vid 9. Sen sov jag till 3 då jagvaknade och tog sedan bussen in till Ung Vänster lokalen för möten. Först hade vi styrelsemöte, sen drog vi till Bella Italia och käkade falafel och sen hade vi 1a Maj möte + GARK möte. Hela 3 stycken möten hann vi alltså med innan jag tog bussen hem vid 10.

I morgon återstår ännu att se vad det är som händer, men nått roligt blir det väl.
På onsdag är det iaf pysseldag på Ung Vänster lokalen som alla är inbjudna till att komma på :)

Kommentarer
Postat av: aidahh

Jag kände att det var någon som hade bränt popcorn i huset. Det luktade i hela min lägenhet. ^^

2010-04-06 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0