Varför är badboys automatiskt snygga?

Varför är badboys automatiskt snygga?

Har nyss kollat klart på "10 Things I Hate About You" tv-serien.
Om jag struntande i att det inte stämde överens med filmen (vilket det inte gjorde, karaktärerna var annorlunda och hade andra känslor för varandra och sådant etc etc) så var den riktigt bra.
En sådan där typisk amerikansk tonårsserie som inte direkt handlar om något annat än popularitet och snygga killar.
En sån där som jag nästan skäms för att gilla, och som Oggy hatar ^^,

Den var bra helt enkelt :)


Nu sitter jag och har sådär random tråkigt medans jag väntar på att klockan ska bli 40 minuter mer så jag kan sätta mig på bussen mot stan och träffa Oggy.
Jag har haft riktig trevlig förmiddag fylld med flera avsnitt av ovan nämnda program och surfande på internet, men nu börjar jag bli riktigt uttråkad.

Nu ska jag nog spela lite tvspel innan jag drar.

Kommentarer
Postat av: Carina

Har du försökt att umgås med övriga familjemedlemmar?

2009-09-12 @ 22:16:26
Postat av: catarina

Just nu spelar vi Lost. men Da vinci koden tyckte jag var riktigt kul, för att inte prata om Harry Potter, dem har vi tagit allihop! jag älskar att klura ut gåtor, ordstäv och ta mig igenom labyrinter framför drakmördande spel:)

har du några bra tips?

2009-09-17 @ 18:51:18
URL: http://chinaconinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0