Ny design!

Nu har jag gjort om designen på min blogg lite.
La in en bakgrundsbild, och headern den är ny också.
Så vad tycks?

Just nu känner jag att min hjärna är helt bortblåst.
Har verkligen inte gjort nånting kreativt i skolan idag.
Eller ja, inte det jag ska iaf..

Jag har spelat Dink Smallwood, sovit under ett bord och gått till Konsum.


Laddade hem 6 stycken olika D-MODS igår.
3 utav dom var värdelösa,
1 var sisådär,
1 var ganska bra men svår,
Och en 1 var hur rolig som helst.

Det är den sista jag sitter och spelar på just nu.
Eller ja, inte just nu. Nu skriver jag ju här.
Men annars.


Nä fan, nu känner jag att detta inte heller går bra utan min hjärna, så jag ger upp.
Hittlön till den som hittar min hjärna!
Nu slutar jag snart, så jag ska lägga mig under ett bord någonstans.

Kommentarer
Postat av: Sven Melander

Tycker den nya designen är hemsk, byt tillbaka!

2009-09-29 @ 16:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0