Vandringen..

Nu är jag hemkommen från vandringen och hur slut som helst i kroppen.

Eftersom jag hade haft täcket med mig på vandringen, så bestämde jag mig för att bädda rent när jag kom hem.
Var hur jobbigt som helst!
Bara att sitta och skriva här på tangentbordet är ansträngande för armarna..

Sammanlagt så har jag gått ungefär 4 mil.
Och det var inte direkt en fin skogsväg vi promenerade på heller..
Det var typ skogsmark.. Upp på ett fjäll, över våtmark och klättra på stenar som högg sönder fötterna.
Och var det inte det var det en väg mitt i skogen ingenstans som var jättestenig och också mosade fötterna.
Vi var upp på ett jävla berg med skidbackar och allt på också!

Jag vill passa på att tacka Linnea som var mitt huvudsakliga stöd under resan.
Promenerade även med Cissi mycket, och även Carro, Helena, Nilima och de tre lärarna (Conny, Göran, Sussie) som vi hade med oss.
Och Linnea klev ner i ett geggahål så hennes sko blev brun istället för vit, och vrickade senare foten, men gick ändå vidare i 1 å en halv mil. Det ni!

Det är iaf det sjukt jobbigaste jag någonsin har gjort, och jag kommer fan aldrig göra om det!
Men visst fan är jag stolt över att jag klarade det. För det trodde jag aldrig.

Om en liten stund ska jag gå ner och lägga mig, trots att jag nyss sovit runt 2 timmar typ.
Jag är sjukt slut i hela kroppen och hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0