Studentkryssning och kebab

Nu har jag bokat studentkryssning tillsammans med Janna, Malin och Carro.
De tjejerna har inte gott inflytande på mig. De lockar med gemenskap och så lurar de mig till att göra av med massa pengar.
Minst 800 kr kommer studentkryssningen att gå på.
Men vafan, vi fick tydligen de sista två hytterna. Janna och Malin i en och Carro och jag igen. Det kan ju bli kul ^^ (<-- Ja, den var för Oggy)

Och idag släpade de med mig till pizzerian på lunchrasten också. Så inte blev det äckliga oxjärpar till lunch, utan istället en välsmaklig kebab.
Men smakar det så kostar det, så nu är jag 60 kr fattigare.
Men det ingick läsk i det priset, så jag ska väl vara nöjd. Dessutom fick jag Carros tomater :D

Nu sitter jag i skolan och har multimedia. Sitter och lär oss göra knappar genom att ha bildspel.
Självklart har jag 7 stycken bilder på mig själv tillskillnad från de andra som tog typ naturbilder.
Inte mitt fel att jag är så snygg :D

Kommentarer
Postat av: oggy

Jag nämndes på bloggen! YES!

2009-10-12 @ 22:42:40
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0