Primaredaktionen idag

Sitter på Primaredaktionen nu igen och jobbar.
Har skrivit en krönika idag, om morgontrötthet. Det gick väl sådär.
Jag har upptäckt att jag faktiskt kan grejer om jag bara vill :P
Sen upptäckte vi vid 3tiden att jag inte hade någon krönikabild, för den hade vi glömt att ta förra veckan..
Så då var det att tvinga ut Pontus för att fota en ny, och sen så kunde jag inte frilägga den (jag är kass xD) så då fick Emil hjälpa mig med det också.
Jag tror nog att jag var ganska så hatad av mina kamrater som bara ville gå hem ^^
Men nu är vi klara iaf, och jag ska strax kila ner på stan och träffa Oggy, och sedan Hannah.
Väntar bara på att Oggy ska höra av sig när han är klar hemma, och medans spelar jag Uno på facebook.
Filmkvällen vi skulle ha blev inställd på grund av diverse tråkiga anledningar, så det blir till att dra på Asta Kask för mig i kväll ändå.
Det kan väl bli rätt så kul, ska vara med Erika där så det löser sig säkert :)
Jag :)

Kommentarer
Postat av: oggy

"Det kan väl bli rätt så kul, ska vara med Erika där så det löser sig säkert :)" Båda mina livsviktiga motton i samma mening :D

2009-10-10 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0