Primaredaktion igen :P

Idag har det vart primaredaktionen igen.
Kom inte in till skolan och började jobba fören runt halv 1 visserligen, men då gick jag till 6 också.

Har hållt på med primaredaktionens halloweenuppslag idag och det har vart sjukt kul :)
Och gott ;)
Har inte haft någon direkt uppgift idag utan har mer vart assistent åt Jonas å Helena och hjälpt till där det behövs.

Har även gjort ett quiz på facebook som av nån anledning vägrar funka, och det är riktigt tråkigt :/
Ett skämtquiz om mitt "gäng" i klassen :P

Nu sitter jag hemma hos Oggy och ska strax ta och käka lite mat.
Ikväll verkar det bli en lugn kväll. Kanske köper lite chips eller så gottar jag bara med popcorn.
Med tanke på vädret så håller jag mig nog inne iaf ^^,

Imon ska jag hem till Jere och fira att han fyller 18, ska bli sjukt kul! :)

Min krönika som finns att läsa på http://arbetarbladet.se/merlasning/prima
http//arbetarbladet.se/merlasning/prima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0