Morgontrötthet och skola

Sitter inne på primaredaktionen ännu en gång. Är ju mycket mysigare här inne med de senap och ketchupfärgade väggarna och ett litet rum än i en stor datasal fylld med 1or och 2or. Här vågar sig oftast ingen annan än vi i 3an in.
För en gångs skull sitter jag faktiskt ensam också, alla de andra är i väg på lunch. Själv tänkte jag äta varma koppen soppa istället för skolans fisk.
Men antar att jag inte blir allt för ensam allt för lång stund till.

Senare idag har jag sammhällskunskap som är roligt, även om vi inte gör så mycket just nu. Och sen även ljud, vilket inte alls är roligt..

Sitter och spelar lite spel på facebook och kollar runt på diverse andra sidor, som exempelvis forumet såklart.

Idag är det torsdag igen, och vet ni vad det innebär? Jo, primasidorna i tidningen såklart! :)
Dagens artikel är skriven av Cissi, men den har inte kommit ut på hemsidan än.
Krönikan är skriven utav mig, och går att läsa här: http://arbetarbladet.se/merlasning/prima/primakronika/1.1437667

Tycker faktiskt det är lite roligt att just idag är jag tröttare än någonsin. Helt sjukt trött jag var i morse helt enkelt! Vaknade och var så trött att jag var förvirrad. Fattade ingenting och orkade ingenting.
Lyckades packa ihop det jag skulle och tog mig till skolan iaf. Men ipoden, den glömde jag hemma.
Och jag tycker det är roligt just eftersom att min krönika jag länkat till ovan handlar om just morgontrötthet :P
Så här trött har jag nog ännu inte vart denna termin. Brukar vara väldigt trött, men inte riktigt så här trött.
Aja, börjar väl piggna till snart. Eller så somnar jag med huvudet på tangentbordet. Isf får vi hoppas att mina vänner dyker upp och väcker mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0