Måndag 5/10 19.42

Sov hos Oggy natten till idag, orkade inte sova hemma.
Mycket skönare säng hemma hos Oggy, plus att jag kan kliva upp 50 minuter senare ^^

Nu har jag fixat så att jag kommer in i skolan efter skoltid igen, och hämtat tillbaka min laddare till datorn.

Skolan idag var text, multimedia (flash <3) och sen socialkunskap.
Jag var fett bäst på allt, som vanligt.

Sen har jag bara vart på Dollar och köpt chips och en ny energidryck till min samling, sen har jag tagit det lugnt hemma hos Oggy.

Imon är det Graf igen, och jag måste verkligen ta och börja jobba nu -.-


Har hoppat av Ljud B nu också, tummen upp för det! :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men vad skönt att du slipper ljud B du som verkligen inte ville ha det ;) hihi! då kommer du inte dö ju! :D haha fast det var rätt skoj att skratta åt dig (A) men jag ska iaf inte heller läsa ljud b ;) hahah! men du, vilken helg vad filmkvällen? flyttade vi inte bara fram den en vecka? pussis

2009-10-06 @ 12:32:28
URL: http://whoocares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0