Hur lik är du en kändis?

Satt och lekte med ett program som visar hur lik kändisar man är.
Jag använde mig av ett par olika bilder av mig, och här har vi några av de rätt så roliga resultaten :P

 


Fler kommer!

 

Uppdaterat 18.17:

Oggy:

 

 

Och här blev jag till Emma Watson.
Jag verkar alltid bli Emma Watson, Katie Holmes eller Avril Lavigne.
Så har det blivit ända sen jag var runt 14 och började testa sådana här tjänster.
Lite kul med tanke på att jag ofta får höra att jag liknar nån utav de två första speciellt.

 

 

Uppdaterat 28/10 13.57:
Jag sa att ovan att folk tyckte jag var lik Katie Holmes också. Bara för att jag testade med en annan bild idag blev det hon jag var mest lik ^^

 


Kommentarer
Postat av: emilia

frågestund i bloggen, fråga exakt vad du vill och jag svarar på det på söndag ! :)



kram

2009-10-22 @ 18:36:36
URL: http://bbaraemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken sida kan man göra det där med filmerna på ? :)

2009-11-14 @ 09:33:12
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0