Födelsedagspresent te Jere

Vaknade inte för allt för länge sedan, runt 1 tiden.
Har nyss käkat frukost, eller lunch om man hellre vill kalla det de.
Bestod av pomfritt och vegetariska snitzlar, hur gott som helst! :)

Ska snart iväg och handla en liten födelsedagspresent till Jere.
Sen ska jag hem och försökta ta det lugnt i någon timme. Lira lite Bully om jag hinner, eller softa vid datorn med nån skön tv-serie.
Sen bär det av hem till Jere på hans 18års fest! :)


Visste ni förresten att Ananas växer på plantage? Alltså det finns ananasplantor.
Det visste inte jag. Fast jag hade ingen aning om vad det skulle vara annars heller.
Skitsvårt att tänka ut ju, meda tanke på hur de ser ut!
Oggys mamma trodde iaf de växte på träd, men Oggy trodde de växte som pumpor ungefär.
Så han hade rätt, igen :P

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha, nice frukost ;)

2009-10-17 @ 18:46:53
URL: http://silencelikeawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0