Jag klagar.

Idag är jag otroligt bitter av någon anledning.
Känns som om mina mungipor är nere i botten, fast jag trivs mycket bättre med de högre upp.

Har stor lust att börja skriva ett långt inlägg där jag på något sätt klagar på mänskligheten, det brukar kännas bättre då.
Men nä, jag är faktiskt för bitter för det också.

Jag tror att min bittherhet kan ha en del att göra med hur jag emotionellt känner just nu.
Och det är väl inte allt för uppåt.
Det är inte lätt att inte veta vad man tycker, tror och vill.
Och att känna något som kanske inte är så bra.. Eller snarare passande?

Jag har iaf varit superproduktiv på Grafen idag, så det ska vi vara glad över.
6 sidor text med all information som bara kan hittas om hur mitt resemål ska se ut, kostnader, innehåll, marknadsföring m.m
Samt att jag har gjort ett första utkast till en slags logga, även om den blev dålig.

Just nu sitter jag och dricker té och lyssnar på Silverchair.
Deppar lite över att facebook sa att jag hade 100% tur idag men att jag inte alls kände mig som en särskilt tursam person.
Nej, livet får gärna bli enklare.

Och detta inlägg hade vart bättre om det hade varit gnälligt, nu är det bara ledsamt.
Jag gillar att sova, bara för att säga något positivt.
Men när jag gör det inatt får vi se. Just nu känner jag mig inte allt för trött.

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag känner precis likadant... allt e skit och man vill typ bar gå i ide:/



Men de blir bättre

Postat av: Mamma

Det är stora höstdeppen bara =) Går snart över vettja...... <3 <3 <3

2009-11-11 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0