Gårdagen mestadels..

Gårdagen var egentligen en ganska produktiv dag innehållandes både skola och umgängen.

I skolan så hade jag 3 lektioner. Text, Multimedia och Socailkunskap.
På texten så skrev jag krönika. Dubbelkollade min "Pest, jul eller kolera" och skrev en ny som ännu inte har ett namn, men kallas för "Jag Hatar Rökare".
På multimedia så lärde jag mig hur man gjorde filmspelare i Flash.
På socialkunskapen såg vi en film som handlade om kriminologi. Om det var arv eller miljö. På danska..

Efter det så drog jag mig hem till Björn, och bara någon minut senare så kom Pontus.
Vi lirade Super Smash Bros Brawl och jag förlorade hela tiden :)

Sen drog vi till Ung Vänster lokalen och skrev insändare. Eller ja, Pontus skrev insändare.
Vi hade även möte med vår Magicförening som ännu inte är helt skapad, men nu på nära väg.
Efter det spelade vi Magic, och sedan drog jag hem med 20 över 9 bussen.

Spelade även Magic med Cissi på lunchen, men jag förlorade -.-
Idag tog vi en remach igen på kafferasten på förmiddagen. Men då vann jag :D
Utklassad skulle jag kalla henne ^^
Första gången jag körde med min egna lilla lek :P

Idag har jag haft Graf hela dagen samt spelat in sista scenen till Helenas film.
Nu ska jag och Cissi ta oss ner på stan, för hon ska handla skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0