Where does your garden grow?

Where does your garden grow?
Tell me the secrets that you know
Another time, another place
Where are the holy ones?
Selling the secret to the sun
Welcome to the Universe

Idag fick jag gå upp väldigt tidigt om man jämför med tiden jag brukar kliva upp..
Klev upp klockan 07.10, istället för 13.00..

Hade nationellt prov i 4 timmar, dock så gick jag redan efter 2.
Gick väl sisådär, mest som jag hade väntat mig.
Svarade på 13 frågor utav 16, så det blir nog G iaf om jag känner på mig rätt.

Sedan var det hem och vila lite, ta skateboarden till Konsum och handla lite juice,
och efter det var det iväg till Knoppen, fritidsgården, där jag skulle jobba.
Dock var det inga som helst ungar idag, så det blev så att jag och Mia städa biorummet bland annat istället.

Efter jobbet så gick jag hem och käkade, och efter det drog jag iväg på promenad med Annis genom Forsbacka.
Efter ca 1 å en halv timmes promenad så började det regna, så vi skyndade hem till Annis och gottade oss med bullar och riskakor istället :)
Målade Hello Kitty åt hennes lillesyrra, och retades med katten :P

Nu har jag druckit upp min juice, ska snart ner och varva ner lite för att sedan göra kväller.
Imon är det skola igen med mediekommunikation och idrott..

Igår var jag och skaffade sommarjobb till sommaren, s.k feriearbete eller nått sådant.
10 dagar, 8 timmars arbetsdag, 55 kr i timmen = 4400 kr.

Jag ska jobba på Mållångstalägret, tillsammans med både ungarna och de vuxna jag jobbar med på APUn, så det är inte så illa :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Har du orkat uppdatera?!?!?

2009-05-13 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0