Earth Hour! 28/3-2008 20.30-21.30!

Den 28 mars 2009 klockan 20.30-21.30 släcker miljontals människor ljuset i en manifestation för klimatet. Världen förenas i en enkel handling, - att släcka ljuset under 1 timme. WWF uppmanar nu alla att delta!


Jag uppmanar er alla att delta i denna manifestation! Själv kommer jag att vara på stortorget i Gävle och umgås där med massor av folk, med gratis fika, tända eldar, trubadur och annat mys.
Men även om ni inte orkar er ner dit så ber jag er ändå att släcka alla lampor, stänga av tv/radio/dator i 1 timme!


Detta är inte bara Gävle som gör, inte bara Sverige heller! Utan hela världen samsas och slår ett slag för miljön!
Gävle kommer att stänga ner IKEA, skärmen på torget, McDonalds, SF Bion, Rådhuset, Slottet, Läkerol Arena samt många fler ställen!


Nu uppmanar jag DIG att sprida detta på din bilddagbok, till dina vänner och bekanta. Så att 28 Mars 20.30-21.30 stängs allting ner, inte bara utav oss, utan av alla!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag tycker detta är onödigt. Varför släcka något som bara kommer vara i 1 timma. Det kommer inte göra någon skillnad. Ska man släcka något ska det vara 4-ever.



Btw fin blogg!



//ockemen fd ENVISION travians forum.

2009-03-16 @ 21:28:56
Postat av: Gabbe

och snart är det dags för programråd!



ska du dit?

2009-03-19 @ 21:17:19
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har. :)

Allt bra?

2009-03-19 @ 21:21:10
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

2009-03-19 @ 21:22:13
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0