18åring nu ^^

Sist jag skrev här var jag ett år yngre än vad jag är nu.
Då menar jag inte att jag skrev för 365 dagar sedan, utan helt enkelt att nu är jag 18 istället för 17.

Helgen har vart mysig, som vanligt :)

Fredag:
Var till SUF och målade plakat och kastade sten på Gustaf.
Sen drog jag hem till Oggy med honom och vi kollade på film och myste resten av kvällen med chips, körsbärstomater och hallonsoda.

Lördag:
Vaknade upp hemma hos Oggy vid 12tiden och åkte efter det hem till mig för att förbereda för festen på kvällen
Hann med att vurpa riktigt illa med skateboarden (snygga skrapsår nu, ett på foten som vägrar läka, men som iaf varar massa nu), se på tv och allmänt ta det lugnt också. Gjorde iordning snittar med hummus och mjukost, och såg till att ta ut Guitar Herot och så till lokalen.
Sen vid 7 tiden så dök alla upp, och sammanlagt var vi runt 20 pers som hade det riktigt riktigt trevligt hela kvällen.
Vid 2 så drog de sista hem, så då drog jag och Oggy och la oss.

Söndag:
Vaknade upp vid 12tiden och klev då upp och började ta in allt från lokalen innan samt städa lite. Dammsugandet och grovstädningen lovade mamma att sköta på måndagen medans jag var i skolan.
Efter det så väckte jag Oggy och vi gick till Konsum för att panta alla burkar från gårdagen.
När vi kom hem igen vid 1 så var hans föräldrar där så då fikade vi för första gången, sedan vid 3tiden kom mormor och morfar så då fikade vi för andra gången.
Sen drog Oggy hem och packade för skolresan han är på nu och jag satt vid datorn och tog det mest lugnt. Jimmie och Karin kom förbi ett tag och önskade mig grattis så jag satt och snackade med dom ett tag.
Sedan på kvällen kom Oggy tillbaka och då hade vi "picnic" i mitt rum på golvet med täcket att sitta på och juice och kakor. Sen kom det en läskig insekt och förstörde allt, så efter lite häxjakt på den så la vi oss och såg på tv innan vi somnade.

Måndag:
Vaknade vid 7tiden och såg till att Oggy kom iväg med bussen. Sen somnade jag om och åkte själv in till skolan vid 11tiden. Haltade runt där (ont i foten och benet som fan!) med Jacob å Helena ett tag och kollade när de redigerade och sen så drog vi och åt.
Efter maten så gick vi till datorsalen och tog tag i grafarbetet. Vilket för min del betydde att jag faktiskt läste vad vi skulle göra och sedan såg till att slå rekord i spel på Facebook ^^
Efter skolan så drog jag till stan med Adam och kollade på solglasögon och köpte ett par nya hörlurar.
Sen så drog vi till Joe Hill gården för att ha ett SUFmöte, och efter det så käkade jag på Subway och drog hem.


Här är lite grejer som jag fått nu då jag fyllt 18:

* Hembakade kolakakor (från Diablo)
* 200 kr (Från Oggys pappa, och familjen på den sidan)
* Strumpor med Beatles på (Från Lollo)
* En film om en gul ubåt (Från Oggy)
* En gul ubåt gjord av pärlplattor (Från Oggy)
* Boken Berglins Tolva (Från David, det är hans farsa som gör serien)
* En fotbok med bilder på mig från 2004-2008 (Från Annis)
* Bob Marley and The Wailers - The Bird of A Legend, 4 sidig LP skiva (Från Oggy)
* Jimi Hendrix - Are You Experienced, 2 sidig LP skiva (Från Oggy)
* 10.000 kr (Från mormor och morfar)
* Ett armband med svart läder och silversmycke (Från Oggys mamma och styvpappa)
* Okänd summa pengar till kläder (Från Mamma)
* Ett 6-pack öl (Från Cissi, Helena, Jacob, Lollo)
* 4 liter Bravo apelcin juice ( Från samma som ovan)
* 2 liter Bravo apelsin/äpple/mandarinjuice (Från Annis å Diablo)
* 4 stycken energidrycker (Från Tobbe)
* 1 burk blåbärssylt (Från Gurra å Hannah)
* En burk tobak till vattenpipan + kol (Från Kajsa)
* 2 kr (Från min storebror)

Kommentarer
Postat av: HAHA! sa Nelson :P

då du ska få 2,5 kr av mig .. för bra jag vara (A)

2009-06-02 @ 12:12:30
Postat av: Mr love

BRAVO JUICE!!!! :D

2009-06-04 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0