Blä fy tråk usch.

Suck, jag är egentligen alldeles för trött för att vilja åka in till jobbet idag..
Jag skulle behöva.. Jadu, mer sömn så jag kan sluta vara tjurig.

Hoppas jag får min dator idag iaf så kan jag roa mig med den och sluta vara en tråk.
Om nån vill träffa mig vid Köpis klockan halv 6 så säg till (ingen läser min blog så haha:D).

Jag sitter och kollar på klockan 13.20...
Jag borde nästan gå nu med tanke på att jag börjar om 10 minuter, men jag drar mig ändå..
Ska in och städa hela dan idag, tjoho -.-

Och jag har glömt att fylla i mitt papper om min närvaro, så jag får inge pengar -.-
Fast jag tror lärarna jobbar längre eller nått sånt? I vilket fall som helst får jag fylla i din ikväll om jag hittar papepret eller imon och sen åka hem till Annso och tvinga henne skriva under eller nått sånt :P

Nu ska jag kolla på en rolig video som jag hittade på P.Os facebook, och sen ska jag lyssna klart på Radioheadlåten. Sen ska jag väl ta och gå antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0