Värdelös Dag

Denna dag känns ju bara lite värdelös..

07.10 - Kliver upp, gör mig redo och åker till skolan (astrött som vanligt)

08.30 - Kommer till skolan, får reda på att vi har uteidrott (när jag väl har innekläder med mig, något Håkan dessutom ändrade typ igår) och att vi har lärarfri lektion.

08.30 - 11.00 - Eftersom min grupp tydligen bestämt sig för att det inte var någon idé att gå på den lärarfria lektionen (eller ja, inte hela gruppen men de flesta i den) så gjorde jag absolut ingenting. Kollade datorn, och dog av uttråkning.

11.00 - 12.00 - Lunch, äcklig korv och ännu äckligare potatis.

12.00 - 12.50 - Idrott. Jag, Janna och Malin hade stadsvandring tillsammans, så vi tog bussen runt dit vi skulle..

12.50 - 13.30 - Satt och snackade med Janna och Malin typ.

13.30 - 14.00 - Mattelektion. Jag hade rest ifrån provet, så vi hade en liten studiegrupp som gjorde det.

Sen så sitter jag nu här och gör absolut ingenting, i väntan på att Oggy ska gymma klart och sen ringa mig. Vilket han säkerligen gjort om en timme eller så... -.-



Igår så var det till att vakna vid 11tiden och se på Fåret Shaun samt ligga och sträcka mig typ en timme eller så. Efter det kollade jag datorn för att sedan vid 13.30 dra iväg till APUn.
Där var det endast 3 stycken ungar så jag tillbringade dagen mestadels med att damsuga. Vilket jag faktiskt börjar tycka är rätt så skoj, med den damsugaren.
Den har så lång sladd att de räcker hela rummet runt, och den är jättelätt att bara dra med sig för den är på hjul. Plus att den är gul och fin ^^,
Sen spelade jag biljard och Guitar Hero, för att strax före 5 dra hem.

Vid 5 började folk dyka upp hemma hos mig eftersom min lillebror fyllde år. Vi fikade med glass och småkakor, och Oggy kom med då, så efter fikat drog vi in till mig och kramades ett tag.
Sedan var det dags för mat, och eftersom min lillebror fick bestämma själv så valde han pizza, absolut inte mig emot.

Efter pizzan så spelade jag lite Guitar Hero medans Oggy kollade på Dexter på sin iPod, och sen kramades vi ett tag till (och såg på Top Model) innan han åkte hem.

And well, thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0